IT Generation

در حوزه رشته تحصیلی خودم، مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهم

IT Generation

در حوزه رشته تحصیلی خودم، مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهم

IT Generation

عصر جدید، عصر تکنولوژی است...
در این زمان عدم توانایی استفاده از تکنولوژی، همچون /*بیسوادی*/ است

بایگانی
آخرین مطالب

اولین مطلب...

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ

شروع فعالیت من

با سلام!

سرویس بلاگ سبب شد تا اهالی و متخصصان اهل قلم در اینجا جمع شوند

امیدوارم بتوانم با نشر یافته ها و اطلاعات خودم در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات به وظیفه شرعی و اخلاقی خودم در زمینه نشر علم عمل کنم.

بیصبرانه مشتاق دریافت نظرات شما و انشاءالله تبادلات علمی با شما هستم تا من هم از شما یاد بگیرم.

با تشکر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
امیر پیوسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی